петак, 18. децембар 2009.

Epske vantazije


Nakotiše se razni koji pišu knjige. Taman nauče skoro sva slova i pročitaju nešto i već hoće da pišu i da budu poznati. Gledajući šta se sve vrti po sajmovima knjiga rešio sam da i ja postanem pisac. Najbolje se prodaju knjige o teorijama zavere, knjige o sponzorušama i epska fantastika. Kakav sam baksuz ako počnem knjigu o teoriji zavere nagaziću nešto ozbiljno pa će nagradu za životno delo da mi daju posthumno, o sponzorušama ne mogu da pišem mnogo jer one uglavnom cirkulišu oko ljudi sa ručno doradjivanim džipovima a ne oko ljudi sa ručno krpljenim biciklama tako da mi jedino ostaje da pišem epsku fantastiku.

Pisanje epske fantastike se izgleda i isplati najviše pošto su te knjige uglavnom skuplje od ostalih i uvek mogu da pišem nastavke ili delove koji su se dešavali pre glavne radnje. Pošto sam odlučio šta ću da pišem sad imam drugi problem, konkurencija je previše brojna ali sam ipak uspeo da nadjem način da to prevazidjem. Pobediću ih originalnošću i posebnošću. Svi oni piskaraju o silnim avanturama i vantazijama, glavni baja spašava ženske, pa skupi družinu da urade nešto, pa neko hoće da ga otruje pa on preživi, pa tamo, pa ovamo, pa zmajevi, onda jedan pogine i 100 strana kasnije ga dignu iz mrtvih i odu da pobede a na kraju glavni lik postane kralj, car ili već tako nešto. Ja planiram da osvojim tržište novom vrstom romana koja je sasvim suprotna od svega onog šta je do sada vidjeno ali će ipak sadržati sve elemente epske fantastike (nakaradna imena od 15 slova su obavezna) da bih mogao da prodajem knjige po dovoljno visokoj ceni da kupci pomisle da u njima piše nešto pametno.

Pokrenuću priču kako se u nekoj vukojebini rodio glavni lik koji je predodredjen za nešto mnogo veliko (ubacim mu tu neki čopor veštica, mudraca, čarobrnjaka ili već tako neke žgadije, mora da ih ima 3, 7, 9 ili 10), onda malo pišem o tome kako budući junak vuče šerpe niz ulicu i trsi gugutke praćkom dok se vreme ispunjavanja Predskazanja (kad ne znaš šta ćeš samo stavi veliko slovo, to sasvim dovoljno govori o važnosti) približava i onda KRK! Tačno 12 godina (mora 12) pre nego što će proročanstvo da se ispunjava klinca ritne magare i overi ga na mesto. Kraj. Kad ga magare bude utepalo neću da ga dižem iz mrtvih pa da mi posle glumi Gungrave samo sa mačevima, ko pogine mrtav je i gotovo. Samo da nadjem nekog bez savesti da mi na korice knjige ispiše tekst u fazonu "roman koji donosi nešto sasvim novo i uzbudljivo, ne propustite avanture čoveka od kog zavisi sudbina celog sveta" i počinjem da pišem. Ako ima neka dobrovoljka da se besplatno gola fotka za sliku na prednjoj korici nek mi se javi neki dan kad bude bilo sunčano pošto još uvek nisam kupio blic.

Нема коментара:

Постави коментар